Shopping day

Åkte iväg och shoppade med mojjan & fajjan.

Första hållplatsen var hos Lizette och vovvsingarna. Alltid lika trevligt!
Blev dock en snabbvisit.

Andra blev Björnekulla shoppen. Köpte mig en flarra saft. Det var alles!

Citygross & Familia. På Chains jag köpte mig en bröstuppfångare i rätt storlek och jisses så skönt det var att få på sig en redig en som höll sakerna inanför och icke halvt utanför (Du kommer märka skillnad Lina..hahaha)

Ikea. Käkade lunch där, kollade folk och mamma shoppade lite.

Hälsade på Leon på hans jobb på Gent´s.
Kollade lite butiker så Leon hann klippa klart sin kund.
Pappa blev klippt.
När jag såg honom så kändes det som hundra år sen och blev glad att se honom =)

Biltema. Köpte mig en cykelhjälm så jag överlever om jag skulle bli påkörd igen. Ja, jag ölverlevde i och för sig den första med utan hjälm, men det är bra att skydda knoppen lite granna.

På vägen hem var vi, eller päronen inne på Citygross igen, en gång och sen en gång till då en snurrig kassörska slog fel.

Kvällen har jag tillbringat i soffan. Zack har intagit sovposition och det ska jag också göra snart.

Det var alles för idag!

Imorgon blir det nog bad medans mamma vattengympa, sen åker jag nog hem.
Dom har stängt av vattnet så det ska väl vara igång igen tills jag kommer hem

Nu, natti natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0