11 september

Tog Bella, Lillan & Jonna och gick ut med. Var ute i ca 1h.
Dom var jätteduktiga.
Lillan & Bella sprang lösa vid brandstationen. Dom stannade direkt när jag sa till dom och väntade till jag sa åt dom att det var okej.
Jonna får inte vara lös för hon är en rymling =)

Hem och lämna dom och tog med mig Irma & Doris ut.
Vi var ute i ca 20 min.
Jag lovar jag skrattade hela tiden när jag gick med dom.
Kan inte hjälpa det, men jag tycker dom är skitfula.
Dom är så hispiga, speciellt Irma. Doris är definitivt inte i samma liga som Irma.
Efter ett tag så lugnade dom ner sig, men att gå med dom två är fan värre ett gympa pass!

Så nästan 1,5 h idag tycker jag är rätt bra.
Nu är det vila i soffan till Elin hämtar mig.

Vovvarna är där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0