Action i Munka =)

Sitter på apoteket och väntar på min tur.
 
Jag hör massa dravel utanför och ser tre brudar gå ut från Allköp.
Dom tittar sig om ett par gånger och upptäcker att en anställd jagar dom.
Dom sätter fart ut mot parkeringen.
En haffas och säger hela tiden: Jag har inte gjort något, jag har inte gjort något.

En ny anställd kommer fram, håller tag hon som blev tagen och den andra kutar ja jävlar i det över parkeringen och efter en tjej.
Samtidigt som detta händer så kör en bil som fan över parkeringen och jag antar att brudarna skulle åkt med i den.
Ytterligare en anställd kommer springandes.
En utav brudarna springer in på en tomt genom buskarna den andra mot bibblan.
Tomtbruden kommer undan.

Efter ett tag kommer den manliga anställde med en tjej. Kan kan se att han är flygnades tokig och adrenalinet pumpar säkerligen i hans kropp.
Bruden kaxar sig som fan, men kan inte göra så mycket då den anställde håller hennes ena arm långt upp bakom ryggen.

Vilken action i lilla Munka.

Där kommer in en dama på apoteket och pratar med expediten och säger: Ja det var såna svarta.
Då blir jag förbannad, men säger inget.
En utav tjejerna var mörkhyad, typ från Indien och dom andra var också utländska, men va fan man säger väl inte "såna svarta".
Hon kunde ju sagt snattarjävlar..haha..
Jävla kärring!

Det är inte var dag här händer saker.

"Rånarmannen" har jag inte sett på väldigt länge och inte hans dama heller.
Kallar honom rånarmannen då han gick in på banken och sa att han hade en pistol i väskan och att det var ett rån.
Saken är den att han är sjuk men ofarlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0