Fredag

Har varit på Ikea hela eftermiddagen med Lina, Roger och Lova.
Det påminner skitmycket om IKEA i Wembley, London.

Det tog sin lilla tid att gå genom, men det var trevligt.
Stannade i halvtid och käkade middag och fikade.
Fläskytterfilé med pommes, bearnaisesås och grönsaker. Detta var väldigt gott!!!

Det blev lite saker som jag tyckte jag kunde unna mig.
Det blev ny musmatta, laptopstöd, massor med ljus, fjärrkontrollficka, nytt diskställ och bestickställ, men pappa hade redan köpt ett till mig så jag får lämna tillbaka dessa igen.
Sen minns jag icke om jag köpte något mer.

Sitter och kollar på Kristallen på fyran. Myser under filten och har tänt massor med ljus.

Tack Lina, Roger och lilla Lova för en trevligt eftermiddag/kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0