Fredagskväll

Jonna rymde innan idag när jag släppt in alla i rastgården. Visste inte ens om det förrän här kom hit en dam i bil och frågade om jag hade en rymling.
När jag går och kollar så fattade en vovve.
Hon har tagit ut sig på nån vänster så nu har jag fått sätta brädor runt om hela rastgården.
Jag kan inte riktigt slappna av när dom är ute för jag vet ju inte om hon får för sig att ta sig ut igen så jag går ut och keckar läget titt som tätt.

Efter all ombyggnad och in och ut med vovvar cyklade jag till badhuset.
Det var riktigt skönt och bara lägga sig i varmvattenbassängen, sen i ångbastun, lite fika och avslutning i torrbastun.

Cyklade till Storköpet och handla lite. Hem och släppa ut hundarna, äta middag och nu sitter jag och slappar i soffan och kollar Ullared.
Snart är det Idol finalen och till den blir det lite gott.

Vovvarna är snälla och ligger i sin vrå.
Måste säga att det är lite jubbigt & klabbigt än när jag har Zack. Han kan man bara släppa ut utan att oroa sig.
Här måste jag ta en viss dama i koppel eftersom hon är rymbelägen..haha..
Alla fem vill bli klappade samtidigt, det hoppar och studsar, sen när dom är i rastgården så skäller en del väldigt gärna vilket gör att jag inte kan slappna av pga grannarna, men dom är nog vana skulle jag tro.

Jefla skit, jag har fått repor precis där jag kikar ut, på mina brillor alltså. Retligt som faen!



Zacks halvsyster, Lillan


Zacks mamma, Bella


Bella


Hårbollen Jonna & Bella



Jonna, Bella i mitten & Lillan längst bort


Doris & Irma


Doris


Jonna, Bella, Irma & Lillan

Nu är det slut för denna gång!
Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0