Här sitter jag och har det bra i min soffa...

foto2870 (MMS)

Här sitter jag och har det bra i min soffa. Just nu sitter jag dock på spikmattan för jag har så förbannat ont i ländryggen och svanken. Inbillar mig att det ska sluta göra ont. Länden gör faktiskt, men icke svanken. Har precis kollat på "The secret millionair". Tycker det är en suveränt program. Det går ut på att olika miljonärer åker till en by/stad och ska leva med samma inkomst som dom arbetslösa gör, i 1v. Under den veckan så ska dom jobba som volentär på olika versamheter, som dom tycker gör en bra jobb för tex dom handikappade, unga ensamstående mammor, unga som ej ska hamna i missbruk/kriminalitet, hjälper gamla att ta hand om deras trädgårdar eller bara håller dom sällskap och massa mycket mer. Sista dagen erkänner dom att dom är miljonärer och ger verksamheterna ett stort belopp så dom kan fortsätta med det bra jobb som gör. Ett kanon program :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0