Home sweet Home

Borta bra, men hemma bäst!

Fast jag har knappt varit hemma idag.
När jag kom hem så packade jag upp lite grand, sen kom Lina, Liam & Lova.
Liam skulle till kyrkis så Lina gick dit med honom och Lova stannade här hos mig.

Efter det så bar det av till Märkes Outlet i Östra Karup där Linas syrra jobbar.
Hade bestämt sen en tid tillbaka att vi skulle köra dit och köpa promenadskor till mig och det gjorde vi.
Provade ett par stycken innan jag bestämde mig för dessa:


Jag är nöjd. Dom är verkligen skön!

Efter det var vi inne en sväng på Gränslösa. Massor med grejor fast jag köpte bara lala som vi gottade oss med sen lite leksaker till Lovis!

När vi kom hem igen så hämtade Lina Liam och han och jag cyklade hem till dom.
Blev en tur till Willy´s och shoppade lite där jag även träffade Pommer som jag inte träffat på hundra år. Trevligt faktiskt! 

När vi kom hem så bjöd fjällan på middag. Tackar!
Jag vill cykla hem och fixa, men det gick hon icke med på.
Hon har ju saknat mig när jag varit borta i hela 12 dagar =)
Sötnöt!

Nu är jag hemma i mitt eget.
Har röjt undan, grejat och haft mig.
Sitter nu i soffan och bara njuter av att vara hemma.

Imorgon ska jag hem till Cattie, Allan, William och Vanessa.
Vi har inte träffats sen ljusfesten och det är ju ett tag.
Ska även tvätta, men hinner med båda =)

Har en förbannad jävla värk så det är helt sjukt!
Det gör jävlar i det ont samtidigt att det kanske är positivt att jag har så pass ont när jag ska träffa läkaren på torsdag, men det är ruskigt jobbigt när det pulserar och har sig hela tiden!

Efter läkarbesöket så kommer Soffiproppan in till Lund så ska vi gå och fika lite och bara umgås. Hundra miljoner år sen vi gjorde det!!!
Dock håller vi kontakten on line =)

Nix pix nu ska jag kolla tv!

Härligt att vara hemma!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0