Lördag

Idag är det verkligen västa höstvädret.
Tycker dock det är lite mysigt med regn, rusk och blåst, men klart hade det varit bättre med lite värme så man hade kunnat vara ute lite mer.
Tycker dock om hösten precis lika mycket som vintern och våren.

Var som sagt ute med hundarna innan och klarade oss från regnskurarna =)
Igår borstade jag alla hundarna. Jonna var den som var duktigast. Dom "fula" gillade inte det. Irma tom kissade på sig!

Har inte gjort ett jutta idag faktiskt.
Packar lite grejor som jag ska ta med hem imorgon så jag slipper släpa på allt på tisdag när jag ska åka hem.
Det kommer bli skönt samtidigt som det kommer bli tomt utan hundarna.

Pettson kanske ska flytta =/
Pratade med Lina innan ikväll och då berättade hon att så blir det antaligen. Kanske tom redan innan jag kommit hem.

Nä nu har jag käkat lite kvällsmat och ska doppa bakdelen i soffan nu och se om där är något på dumburken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0