Måndag

Var på badhuset nu ikväll vilket var helt underbart.
Det var bara för vuxna och dom släckte ner ljuset, tände levande ljus och hade lugn & avslappnad musik.
Riktigt nice var det så det blir fler måndagar för mig del.
Som tur är så går det bussar som passa hem också vid den tiden.
Som stänger 20:30 på måndagar =)

Var ner i källaren och kollade när dom dansade Zumba. Det var lite häftigt.
Dock skulle jag inte vilja göra det i Klippan för när var säkert 40 grader i lokalen.
Där var en karl och ca 15 kvigor =)

Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Städat lite, dammsugat och borstat hundarna för vilken i gången vet jag icke.

Som det regnar ute. Det verkligen öser ner.
Hoppas innerligen att det är fint väder imorgon när jag ska gå med resväskan härifrån till byn =/

Det var alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0