Nu är det minsann dags x 2

I morgon så åker min gudson ner till Malmö för att bli opererad den 16:e.
Dom ska ta en bit ben för höften och sätta in så han får ett helt käkben i ovankäken.

Han kommer fixa det men saken är den att han som älskar fotboll får inte springa på 6 månader.
Han har dock börjat på scouterna istället och det är ju verkligen kanon.
Man lär sig så mycket där!


Min fina, fina gudson William

Dags nummer två är att Filippa är på G ut nu.
Cattie har öppnat sig 2 cm och huvudet ä fixerat.
Man kan dock vara öppen ett tid innan det är dags, men barnmorskan sa att det är dags inom några dagar.

Kan ju säga att hon är verkligen på rätt plats om Filippa nu ska komma ut tidigare.
Blir kanske lite svårt att vara både hos Wille och föda samtidigt.
Hon har sin pappa som kommer vara där.
Allan ska förstås också vara med men han är ju med på förlossningen =)

Åh jag är så, jag vet inte vad...Spännande är det verkligen med ett nytt litet liv som är på väg in i vår värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0