Onsdag

Solen skiner men det blåser som bara den.

Har inte så många planer för idag merän att tvätta en maskin och sen följa med Vera & tjejerna till Ekeby.

Vet inte om det var vattengympan och det igår med jag har ont i kroppen idag.
Får nog bli en tur med tens idag med.
Igår så skulle jag se om det hjälpte om man satte dom på handlederna då jag har skitont där alltid, men det kändes som tusen nålar upp i fingrarna så det kunde man icke...hahaha...

Imorgon ska jag hem till Cassandra & Robin och käka frulle och umgås med dom, Nellsan och hennes Filip.
Ska bli så trevligt. Har inte träffat Nelly på jag vet inte när. Ruskigt längesen är det. Filip har jag inte träffat alls så det ska bli kul.

På fredag bär det av till Klippan.
Blir badhuset på eftermiddagen och Jenny har lovat att vi ska leka i helgen =)


Kollar på Rent Hus.
Det var så jädrans äckligt innan dom började städa så jag fick slå över till en annan kanal, men nu slog jag över för det är i sluttampen.
Lägenheten blev skitfin.
Fattar inte hur man kan ha en sån äcklig lägenhet med larver i sängen och överallt.
Fy fan säger jag bara!
Nä ordning och reda ska dt vara =)

Over and Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0