Onsdag

Vovvarna väckte mig 8.30. Släppte ut dom och sen vilade vi oss igen.

Idag är jag tröttare än tröttast.
Vet icke vad det är men jag är hela jag är helt sliten.

Cyklade upp till centrum och mötte upp pappa sen tog vi bussen hem tillsammans.

Han och jag har varit på kyrkogården en runda och på vägen tillbaka rädda vi en orm från vägen.
Vi tror att det var en huggorm, men vi vet icke. Dock så räddade vi den.

Nu sitter jag här och skulle lätt kunna lägga mig ner och somna, så trött är jag i precis hela kroppen.

Ska äta middag här sen ska jag åka tillbakja till djuren!

Wille fick öroninflammation igår, men läkarna hade spolat honom så nu var det bättre.
Han var så nervös så han kräktes på stadsbussen till sjukhuset.
Det lilla livet har fått gå genom mycket under sina år pga av sin läpp- och gomspalt. Snart ska han dock slippa alla operationer.
Mina tankar är hos honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0