Så nice =)

Dammsög av lyan i förmiddags.

Pappa kom en sväng och jag följde med till Spången för att sen åka till badhuset.
Zack blir superglad. Mitt lilla liv, han är så fin!

Var inne och hämta nycklarna så jag kommer in på fredag =)
Hundarna blev sååå glad. Dom är så fina dom små liven.
Jag kommer mysa som tusan när jag är med dom.

Snacka om att det var skönt att komma till badhuset. Känns som det var evigheter sen.
Träna i varmvattenbassängen, lite vattengympa, gång och sen simma jag lite i den stora bassängen.
Ångbastu och sen torrbastu. UNDERBART!!!
Ska dit på fredag igen.

Min fina moster har blivit opererad igen idag.
Andra gången på 1 vecka.
Först var det ryggen, spinal stenos, och nu har dom satt en metallbricka i höften eftersom hon hade en spricka där.
Högst troligt är det att det är sköterskan som drog i benet för hårt och högt.
Moster har gjort både vanligt röntgen och sen en skiktröntgen och då visades inte någon spricka.
Nu ska hon snart må bra och komma på benen och slippa sjukhuset!
Mina tankar är hos henne ♥

Nähepps nu blir det kvällsmat och tv. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0