Så nu var det gjort =)

Nu har jag varit på mitt gudbarn Malous 8 års kalas och Victors 11 års kalas.
Det var mycket trevlit. Tårtan var underbart god med massa frukt i *mumma*
Malou blev jätteglad över sin present. Hon kom och kramade mig flera gånger och sista gången sa hon att det var den bästa och fianste presenten =)
Victor blev också glad över sin!

Theo blev ledsen när Victor fick sin riddarborg för han hade sett en igår och han trodde att Maria hade köpt den till Victor istället för till honom.

Var och rösta på Tofta skolan. Lina & Roger kom dit när jag skulle gå. Lina & jag har date på tisdag när jag kommer hem.
Ska bli så skönt att komma hem!!!

Hundarna blev jätteglad när jag kom hem =)

Nu ska jag kolla tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0