Tisdag

Vaknade redan 7.30.
Hundarna är ute och jag har packat allt.
Äter frulle nu och dricker kif =)

Sitter bara och väntar på att Sannas mamma ska komma men det dröjer ett tag till.

Kusin Elin skjutsar mig till bussen. Jag hade aldrig klarat bära detta hela vägen.
Ändå har jag lämnat massor hemma.

När jag kommer hem ska jag, Lina & Lova köra till Pernilla där hon jobbar, nån outlet butik nånstans vid Båstad, och köpa walkingskor till mig!
Får se om jag hittar några som passa mig och är sköna.
Lina fick ett par utav sin syrra som var jättesköna, men dom hon fick innan var ännu skönare =)

Kanske ska till Cattie i morgon om inte Filippa har hunnit titta ut då. Nu är det verkligen dags säger hon.
Snart så är här en liten, liten pluppis att mysa, gosa och snusa på.
Lova kommer blir megastor jämnfört med Filippa ju!
Fast Lova är stor!

Nu blir det bara svammel!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0