Torsdag

Idag har jag minsann hunnit med mycket.

Först i förmiddags så kom Veronica och lilla, söta Ayla på kaffe /lekträff.
Det var mycket trevligt och Ayla var riktigt, riktigt söt.

Vid 13-tiden så cyklade jag upp till byn och tog bussen till Munka.
Hem en snabb runda, kollade posten, mina solrosor och träffade Pettson en sväng som kom med en gång när jag öppnade dörren =)

Promenerade hem till Lina med familj.
Liam såg mig på vägen och sprang hem. Det blev många kramar och massor med pussar ♥
Av Lova fick jag ett jätteleende. Hon är för fin den lilla loppan ♥   
Lina bjöd på fika som Roger ochj Liam också hjälpt till att baka så där var mycket kärlek i den rulltårtan.

Lina & Lova följde mig till bussen och sen bar det av till Klippan igen.
Cyllade hem.
Släppte ut hundarna och gav dom massa kärlek sen cyklade jag hem till familjen Nööjd där vi (Mormor Elsa, Malin - bästa kompisen, Ricky - pojkvännen och Johan. Markus kom senare) firade Elin som fyller 22 år idag.
*Grattis min finaste Elin*
Ricky kom och laga middag som bestod av pommes, panerad snitzel, sallad och bearnaisås.
Det var supergott!
Sen hade Elin baka en chokladkak eller paj som var ruskigt god. Den slog tom Lottes kolatårta och det säge inte lite.
Tack för middag och dessert!

Cyklade hem och min kondis är inte att leka med. Där finns en del att arbeta med =)

Hundarna blir jätteglada när jag kom. Det varade till vi kom in för sen blev det slagge igen mellan Jonna & Lilla och Doris blandade sig så klart.
Jag blev sjötokig! Jobbigt för jag vågar ju inte ta tag i dom om i fall att dom skulle bita mig, vilket jag inte tror dom skulle göra med man vet aldrig.

Nu ska jag kolla klart på valdebatten!

Ps: Malin, glöm inte att vi ska cylla på fest imrg! Vet ej vilken tid det blir med jag ger dig infon under dage/kvällen!

Kommentarer
Postat av: malin

Nja ja ska fundera en liten stund till om ja ska på festen eller ej! :P

2010-09-17 @ 13:19:59
URL: http://maaliinf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0