Torsdag

Hos läkaren gick det väldigt bra.
Han var väldigt noggrann och förklarade kanon, sen att jag inte minns allt är en annan femma!

Eftersom jag inte har några synliga ledsvullnader, men har haft det + en lungsäcksinflammation tidigare så litade han på Astrid.
MEN jag är i gränslandet på vilken diagnos jag har egentligen har.
Han ville ha det till bechterew men där går inte lungsäcksinflammationen in, för det har man inte då.
Med andra ord så är jag svårbedömt fall.

Vi testar dock Humira i 3 månader och har det inte visat effekt efter 3 månader så är han inte villig att låta mig testa någon annan medicin.

Nu håller jag allt man kan hålla för jag vill verkligen bli bättre så jag kan komma ut i arbetslivet igen.

Efter besöket hos läkaren så var det ner på provtagning. Jisses jag tror hon fyllde tio rör, sen blev det ryggläge ett tag för min del.
Jag blir så jädrnas yr i mellanåt. Ibland försvinner det lika snabbt som det kommer, men ibland håller det på längre.
Fruktansvärt obehadligt är det i alla fall!

Sen blev det bort till sköterksan som skulle prata lite om sprutan och visa  hur jag skulle göra.

Blev en tur till kyrkogården och sen ner på Tiger och köpte målarsaker så nu ska det målas =)

När jag kom hem fick jag bädda ner mig i en timme. Skallebank och helt slut.

Lina och jag har hunnit med en runda till Rusta, K-Rauta och sen en sväng till Lutti och hämta lite grejor.

Nu sitter jag i soffan och kollar Idol med tens på i tron om att skallebanken eller om det är värken, ska försvinna.

Over and out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0