Torsdag

Pi som jag mår.

Zack skulle egentligen kommit idag och som jag längtat, men så blev det icke.
Päronen skulle iväg med mc-klubben och köra nånstans, men nu har mamma bestämt sig för att stanna hemma och då stannar Zack också hemma =(

Skulle åkt ner till Sis med familj i Malmö i morgon, men det avbokade jag eftersom jag mår som jag gör.
Bättre att stanna hemma och kurera mig istället för att flacka rundor när mår dåligt med risk för att må ännu sämre.
Man ska ju lyssna på din body!

Min kära Lina har ju som sagt flyttat och det skulle hennes katt Pettson också göra, men han vill inte riktigt.
Så klart tar det tid för honom att vänja sig till det nya istället för det gamla.
Dom bodde här trots allt i 1 år och 8 månader.

I alla fall så menade dom nya att då fick hon avliva honom för det fick dom göra med sina.
Kanske lite skillnad då dom inte ens bodde här i byn innan.
Pettson hittar till det nya, så det är inte nåt sånt.

Lina har haft honom i 6 år så hon vill ju inte avliva.
Jag sa att han får bo hos mig.
Han är ändå en utekatt och kommer bara in och äter.

Så nu blir alla nöjda och glada och jag "får en egen katt".
Fast det blir det ju inte. Han är fortfarande Linas, men jag matar honom =)



Nu drar jag till apoteket sen blir det soffan och film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0