Trött på slagsmål nu!!!!

Hundarna var i rastgården. Dom skäller som tusan så jag går ut och möts av en väldigt blöt Lillan står och är rädd.
Doris skälller och morrar. Jonna skuttar rundor.
Irma är livrädd trots hon inte gjort något och Bella gör ingenting förutom blir glad när jag kommer ut.

Tar med mig Lillan, Bella och Irma in.
Dom andra får stanna kvar ute för det är dom som hållt på med Lillan.

In i badkaret och duschar henne.
När jag torkar henne så ser jag har hon har hur många bett som helst på sin kropp.
Jag vet att det är Doris som gör det för jag har sett det med egna ögon.
Jonna är också på henne, men hon nafsar bara så hon blir kladdig av saliv.

När Lillan är klar går jag ut och hämtar bråkstakarna.
Jonna åker in till dom andra, men Doris åker in i transportburen.
Hon sa inte ett ljud.
Där får hon minsann sitta och skämmas.
Hon ser dock som andra så hon har trots allt sällskap.

Nu måste jag fixa till mig inför kalaset!
Känner inte alls för det för jag har skitont i min ena bihåla och värken gör inte det bättre, men jag reder det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0