Vilken jefla granne

Har fått en ny granne för nån vecka sen. En sån som snackar ihjäl en. Jag snackar mycket, men där ligger jag fan i lä.

I alla fall, till saken, han har en hund och en son. Sonen är 2 år.
Vi har en gång från vi baksida och runt till förrådet och tvättstugan där han har fått för sig att sätta upp en massa saker för hans son inte ska kunna gå bak här. Han är såååå snabb och hans fullvuxna pappa hinner inte med honom. Hade han haft koll så hade han hunnit ikapp.

Han sätter upp, jag säger till, tar ner och han sätter upp.
Han ringer hyresvärden och tror att han ska lösa, men icke.

Idag så höll han på att sätta upp tegelpannor för "grinden" och jag blev så lack så jag tog bort MIN grind.

Han kommer hem när jag och Tess sitter på hennes uteplats. Han säger inget, tittar inte mot vårt håll utan sätter bara för vår skärmvägg.

Agneta & Nichole kommer hem och vi berättar. Alla är med på samma sak att han har inte här bak att göra.

Efter ett tag går vi in. Jag hör honom hålla på i förrådet och fattar att han är här bak och sätter upp nåt nytt. Pratar med Tess som spanar och visst hade han satt upp det igen. 
Denna gången hade han satt upp alla tre skärmväggarna

Alla vi går ut. Nu tycker vi det är skit skoj.
Vi smider en plan att jag och Nicole ska ut i förrådet och slänga in mina saker som jag ej fått tummen loss att gå ut med.
Tess & Agneta ska ta bort skärmväggarna, men det går inte då han satt alla tre och man kan ej komma genom och ta tag i dom.
Nichole och jag gör vad vi ska. När vi kommer ut ur förrådet så ser vi honom smyga men när han ser oss springer han in. Han är då 40 år.

När vi håller på att flytta VÅRA skärmväggar så kommer han. Dom andra blir skraja och springer in och där går jag själv och gör häxskratt. Jag har inget att dölja för den delen heller. Där är en gång och den ska var tillgänglig för oss som bor på denna sidan. Det är ju därför den är där.

Han kommer emot mig och jag går som vanligt.
Han säger att jag är sjuk i huvudet och jag frågar varför. ( tänk att han pratar med en hallänsk dialekt.Blir lite roligare då)
Han blir förbannad och sliter bort min grind från staketet och där tänder jag till. Går bort till honom och frågar vad fan han håller på med och puttar bort honom.
Då är jag omogen och imorgon ska jag får en polisanmälan..på vad???? Vem började????
Jag säger till honom att han är helt blåst och säger till honom att alla grannarna snackar OM honom. Vilket är sant för alla tycker han är rubbad och dryg.
Vad kontrar han med då? Jo att alla snacka om mig..hahaha

Jag var så jävla förbannad att jag kokade. Dom andra tittade fram. Alla undrar om han har alla hjärncellerna kvar.

Antar att han kommer ringa hyresvärden och sladdra som en 6 åring gör.

Hur i hela fridens namn tänkte Bulan när han tog in den här människan????

Det är så man blir mörkrädd.

Vi satte min lilla studsmatta där och vi skulle egentligen skrivit en lapp till honom på den. Hit men inte längre, idiotas!

Jisses vilken jävla kväll. Den började så mysigt med ett glas vin hos Tess och slutade med en psykgranne. Hujeda mig!

Han är här ute och smyger nu..Hahahahaha


Skulle bara säga att detta är mitt 2000:e inlägg så det så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0