Filippas dop, 6 februari 2011

Idag döptes Ingrid Sofia Filippa i Höja Kyrka. 
Storasyster Vanessa och hennes kompis Jonna från musikförskolan sjöng i kyrkan. Jättefint var det!


Prästen


William håller i korset, efter kommer Vanessa & Hanna, Magdalena och Filippa


Sjöng och under tiden skulle man göra olika rörelser. Himla kul att titta på. 


Vanessa


Familjen Skog-Hedman, prästen och Magdalena


Anders


Familjen Skog-Hedman, prästen och Magdalena


Alla skulle hålla sina händer på Filippa


William häller upp dopvattet och Vanessa kollar så han gör rätt


Filippa döps till Ingrid Sofia Filippa
Ingrid efter Cattie & hennes famor och fler i släkten
Sofia efter Allans farmor


Torka lilla huvudet. Hon var jätteduktig




Cattie & Allan får Filippas dopljus


Cattie pappa Håkan, farbror Peter och farmor


Filippas tårtor


Alla presenterna. Hon fick jättefina dopgåvor


Morfar och Filippa


Catties farbror Peter och Filippa..Hon blev jätteledsen precis när kortet skulle tas..


Gästerna


Cattie & Allan


Allans supergoa föräldrar Anne & Harde








Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej!



Eftersom jag gillar dig och jag har blivit erbjuden en sak som jag även tror du skulle passa dig så vill jag dela med mig.

Kan inte du maila mig så kan jag förklara?



Kram

coolbettan

2011-02-07 @ 20:27:58
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-10 @ 21:09:08
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0