Jahapps

Blir inte att jag skriver så mycket här inne. Har inte så mycket att skriva om eller dela med mig.

Denna veckan har jag varit hos sjukgymnasten, hos Veronica och flickorna med Ingela och hennes flickor.
Det var supertrevligt.
Bliss var också med. Hon & Kurt (Veronica & Johans hund) busade som bara den.
Hon var helt slut när vi kom och sov hela kvällen förutom när jag tog ut henne.

Håller på att tvätta men hade bara två maskiner så det är klart nu. Ska bara tokar sen kommer Veronica och tjejerna hit och hämtar mig och vi ska åka hem till dom.
Ska låna en utav deras bilar då jag ska veterinären på söndag och sen på dop strax efter.
Så himla gulligt och jättesnällt.

Imorgon blir det bio med Monica. Ska kolla på Svinalängorna. Ska bli intressant.

På måndag är det valpkurs som gäller för oss. FÅr se om vi sover över i Spången eller om det går bussar hem igen som passar.
Ska nämligen till AF (ÄNTLIGEN) på tisdag på möte.

Nej minsann jag har faktiskt inget att bjuda på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0