Min Present



Pappa och jag var på Hondacenter idag och sen var vi inom Ikea för att köpa denna väskan till mig som dom gav mig i present.
Två väskor i en. En herrans massa fack och grejor. En toppenväska enligt mig =)

Imorgon ska jag ut och resa med min nya väska..haha..Som ett barn på julafton. Jag är jätteglad över den verkligen.
Innan har jag köpt väskor, men dom har gått sönder efter ett tag, men denna är rejäl och jag får plats med en herrans massa och min laptop.

Theo och jag ska ner till Malmö imorgon och när vi kommer dit så jag bli firad utav Maria, Leon & Theo =)
Jag ska sola och sen ta ett långt bad och bara mysa.
Leon ska kanske klippa mig med.

Ska åka hem på tisdag, då jag fyller år och då ska jag skämma bort mig med massage. Det ska bli så skönt!
Johan & Veronica kommer antagligen, eller så blir det Veronica och flickorna. Ej bestämt ännu.
Mamma & pappa ska också komma så jag får hem mitt finaste hjärta.
Bliss ska stanna här hos mamma, pappa & Zack. Hon lär har det roligare här.

Mår fortfarande dåligt. Det känns mest på morgonen och kvällen. Känns inte som om det blivit bättre alls utan snarare sämre.
Blir det inte bättre snart får jag väl gå till läkaren igen och se vad hon säger. Virus sitter dock som berg på mig längre. Upp till 6 veckor har jag haft det. Kämpigt!

Nej minsann, nu ska jag upp min älskling sen bädda ner oss.



Zack somnade inne hos Theo och mamma och när han kom ut och skulle lägga sig i tamburen så var den upptagen utav Bliss och då hade han inget val och tog Bliss "korg"


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0