Helgen med kalas och grejor =)

Igår var jag på kalas hos Liam som fyllde 5 år den 8 januari och Bliss skulle vara hemma själv för första gången.
Hon har varit själv hemma när jag varit i affären och såna snabba ärenden men då har hon sovit och ej märkt av det precis.

Hon fick vara på toa då jag hört att dom små liven inte ska ha för mycket utrymme.



Hon hade alla sina saker där inne, men klart pep hon när jag gick.



Hon var jätteduktig i vilket fall som helst. Jag kom hem igen efter 2 h och tittade till henne och hon blev så glad när jag kom. Det blev värsta bästa pusskalaset.
Monica var också här då och hon fastade för min lilla Bliss.
Hon funderade till och med att köpa en till sin dotter =)

När vi varit här i cirka 1 h så skjutade Monica mig bort till kalaset igen.

Så klart blev det pusskalas andra gången jag kom hem igen.

Vi fick supergod mat enligt LCHF. Det blev en tacogratäng med sallad, 3 olika tacochips (eller vad man nu kallar dom) och en massa olika såser.
När jag kom tillbaka så var det kaffe och tårta. Mums!

Fick inget kort på födelsegrisen för han var överallt och ingenstans.


Lova med faster Malin


Lova, världens finaste Lova ♥


Några utav gästerna


Systrarna Gullberg


Sötnosen


Lutti är nannig, Lina på lyset och Max spelar blyg

Tack för alla som var där och gjorde kvällen toppenbra =)

Innan jag gick på kalas så skulle jag försöka få ett kort på mig och min lilla tjej. Det tog ett par kort innan det lyckades si sådär.



Idag så blev jag bjudet bort till Lina med familj på eftermiddagsfika.
Denna gången fick hon vara i lägenheten.
När jag skulle gå så kom hon mot mig men vänder och sprang och lekte istället. Min duktiga tjej!

Har städat (ovanligt..not) idag. Annars har jag inte gjort så mycket förutom var borta hos Lina och dom.

Ikväll efter jag lagat middag så slängde jag ihop en äppelkaka till pappa som kommer imorgon och ska passa Bliss.



Zack ska också komma med för mamma är i Malmö och ska passa Theo imorgon som har blivit sjuk. Lille plutten har massa feber =/
Själv ska jag ner till sjukhuset i Lund och träffa min knasiga/konstiga/märklige läkare. Undrar om man får lov att byta läkare?!
Kan ju alltid fråga Elna imorgon.

Nu ska jag prova äppelpajen och mysa med min hund och invänta Solsidan =)

Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0