Lördag


Var iväg och fick massage innan i förmiddags och det var helt underbart skönt.
Känner dock av den nu med lite huvudvärk, men det går ju över inom sin tid.

Det går bra med Bliss dock han hon kissat i min säng två gånger och det är två gånger för mycket så nu är hon portad från att vara där.
Hon sover alltid i sin korg, men brukar få komma upp och mysa på morgonen och kvällen.

Vi har börjat med att gå lagom långa promenader och det tycker hon är roligt. Hon följer med i alla fall så lite borde hon gilla det.
Jag & Bliss börjar på valpkurs i Ljungbyhed den 7 februari och det ska bli väldigt intressant och kul.
Hon är redan duktig med sitt.
Varje gång hon varit ute så får hon en liten bit levergodis för hon varit duktig. Hon sitter fint, tittar på mig (så jag bara smälter) och väntar på godiset.
Vad har annars hänt den senaste tiden? Jag har blivit utförsäkrad och är numera arbetslös och får a-kassa som dock betalas ut från FK.
Ska börja kurs på AF och har äntligen fått tid.
Enlig dom skulle jag börjat den 10:e, men när jag ej hört något i början av denna veckan och handläggaren inte svarat på mina mail så ringde jag upp henne och pratade in ett väldigt otrevlig meddelande på hennes svarare och mailade ett lika otrevlig mail sen hörde hon av sig så vi redde ut problemet och då fick jag även min nya handläggares nummer.
Senare i vecka fick jag även en tid då jag ska träffa denne.

Varit iväg med Monica på Ikea då hon ska köpa ny soffa.
Vi provar en soffa och sitter och pratar då kommer det förbi två stiliga killar och vi tittar så klart varav Monica kolla på den ena, dock pratar hon med mig, men det vet ju inte han, så säger hon: Ska du bjuda på middag då?
Han tittade på henne som om hon inte var klok och jävlar vad vi skrattade. Dom också faktiskt =)

Jag, Monica & Evelina ska ner till Malmö och kolla på Spamalot den 2 april och det ska bli skitskoj.

Nu tyar jag icke skriva mer.

h
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Bettan

hej!

En border collie är det!

Fullt ös idag:)

Kram

2011-01-30 @ 12:10:46
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0