Onsdag

Har äntligen fått papperna från a-kassa och är berättigad 300 dag och en kanonbra dagsersättning.
Bättre än den jag har idag så jag kan inte annat än vara glad.

Igår var jag och hämtade Liam på kyrkis. Han blev lite småblyg när jag kom men det släppte rätt snabbt.
Alltid lika kul att träffa honom.
Där var en tjej som pussade på honom och herregud så generad han blev. När vi skulle gå hem till mig så följde hon efter oss men Liam sa till henne att stanna..haha..

Berättade att jag fått min lilla valp och när vi kom hem så ville han klart leka med henne...tills jag sa att hon har jättevassa tänder.
Varje gång hon kom emot honom gick han på nadra hållet..haha..

Lina kom efter ett tag så vi drack lite kif och Liam & jag åt varsen en glass som han bjussat på kyrkis eftersom han fyllde 5 år i lördags.

Jag minns när jag hade Enzo och Liam & Lina brukade komma ut när vi var på innegården.
Liam och Enzo jagade varandra och hade skitkul, men så fort Liam ville klappa Enzo så blev Enzo rädd.
Han var en busig hund och jag saknar faktiskt honom ibland trots han var rädd för allt och ännu mer rädd att vara själv.



På lördags ska Liam ha maskerad och han ska vara cowboy. När han ska säga cowboy så låter det cajboy..Han är så söt. Vi har rättat honom massor med gånger, men han kör sitt eget race hur det ska uttalas.
Ska dit en runda och eventuellt agera lektant..OM jag pallar med alla högljudda kids..haha.

Jag har Bliss har sovit middag i 1.5 h. Jag var så himla trött så jag gick också och la mig när hon gjorde det.
Nu sover hon igen, trots att hon vaknade för ca 40 min sen.
Hon har dock varit ute och härjat som bara den. Hon springer rundor, hoppar, gräver och har sig i snön.

Vi var på innegården innan och gick samma runda som Enzo springer här uppe i filmen. Varje gång jag skulle gå in så ville hon hoppa/gå ett varv till.

Vi ska till veterinären nu i eftermiddag och besiktiga, vaccinera och sätta chip på henne.
Får se hur det går, men jag tror det ska gå bra.

Mamma & pappa väntar på att få klartecken för att få komma hit och hälsa på. DOm kan ju inte komma med Zack förrän Bliss fått sin spruta, nu efter idag är det fritt fram för dom.
SKa bli kul att se hur Zack reagerar på sitt mini-me..haha..Dom är så lika.

Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig redo för Ängelholm.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0