Åhhh vilken jävla start =/

Vilken jävla start på dagen. Först och främst så är jag dödare än dödast. Det blev föööör mycket igår. Det var dock superduper trevligt, men jag får sota för det idag.
Så trött och tung i kroppen. Ingen ork överhuvudtaget.

Låg i sängen när det bankar som fan på dörren.
-Sov du?
-Om här är nerrullat vad tror du?

Varför ställa en sån jävla fråga om här är nerrullat??? Ja jag är på ett pissigt humör och jag får lov att vara på ett pissigt humör!!!

-Ska du duscha så får du gör det nu för vi ska stänga av vattnet i 2h!

Varför i helvete kommer man inte dagen INNAN och säger det som normala hyrevärdar gör? Normla hyresvärdar sätter upp lapp i träppen och vår kunde lagt i brevlåderna, men ack nej, här säger vi till precis innan så jag får stressa som en idiot och stressen triggar igång värken ännu mer..tack som fan dickhead!

Idag är en riktig dålig dag. Vill jag gnälla över att jag har ont så gör jag det. Ingen annan än jag behöver läsa vad jag printar ner.
Upp till precis var och en om man vill läsa, men läser Ni så håll käften om att jag gnäller. 

Så nu har jag nog kräkt av mig så det räcker och blir över. Nu ska jag göra en kopp kaffe och läsa min tidning.
Jag blir alldeles säkert på gott humör när jag kommer till jobb igen.

En sak som jag tänkt på: Varför är en del människor sån jävla iglar?
Dom ska nosa sig in överallt, vara med överallt, men när det händer något själv, då ska det vara hemliga Arne.
Tog du åt dig? Då var det nog dig jag menade!!!!

Ha en toppen bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en pissig start på din dag, vännen :(

Hoppas du får en bättre eftermiddag :)

Jag länkar till din blogg från min, kanske får dig att le liiite ... ;)



Kramar

2011-07-21 @ 13:27:27
URL: http://camillusbacillus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0