Min dator har kraschat. Igår betedde den s...

Min dator har kraschat. Igår betedde den sig illa och var väldigt skumt. Hakade upp sig och höll på. Stängde av den på avstängningsknappen och när jag startade upp den igen så ville den att jag skulle spara mina bilder och dokument innan den skulle återställas som den var innan den lämnade fabriken. Jag stängde av den helt och har inte rört den sen dess. Ska åka till Klippan och lämna in den. Han lovade att försöka spara alla korten. Jag struntar i dom förutom korten på farmor. Jag har en hel del kort i min blogg och på facebook så jag kan alltid spara därifrån. Dags åt skaffa en extern hårddisk efter detta och spara alla korten där i. Ska försöka hinna till honom efter jag varit hos läkaren. Annars får jag åka dit imrg. Nu ska jag vila lite. Ha en fin helg, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0