Pust, stön och stånk

Nu måtte allt vara slut.
Är fruktanvärt trött på att må kasst. Nu är min högsta önskan att få vakna en morgon med sprundlande energi och inte ha ont någonstans. Det hade varit toppen =)

Igår låg jag nästintill hela dagen. Vaknade med värk i längen och ner i fötterna. Så skönt! NOT!!
Tog en värktablett för en gångs skull men den funkade inte utan gav mig världens skallebank istället.
låg med värmedyna om nacken och en kall handduk om skallen..haha..

Jag har nog världens otur, men jag är fan positiv för det. Värken ska icke vinna över mig...Så det så!!!

Bliss bara växer och växer. Ho är så himla go den lilla fisen.
Zack är nog trött på henne i omgånger för hon biter honom precis överallt. Hänger i hans öron och tycker det är jätteskoj.
En dag kommer hon få igen allt hon gjort när det kommer små bebisar =)

Igår fyllde världens finaste Lovis 1 år =)
Stora tjejen nu ju =)


Vi ses på lördag, gomsilomsi ♥♥♥

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt då det inte hänt så mycket på min front dom senaste dagarna.

Ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0