Som det går när man gett sig fan på att in...

Som det går när man gett sig fan på att inte göra någont förutom vila. Jag vilade, men tyckte synd om Bliss att hon inte fick springa av sig, så jag cyklade ner till skogen och tog en långpromenad. Efter skogspromenaden blev jag väldigt dålig och sjukvårdsupplysningen bad mig ringa 112 och det slutade med ambulansfärd till akuten. Killen som tog hand om mig under färden var en riktig snygging. Synd han var upptagen. Här inne på akuten har jag en "privat sjuksköterska" som fixar skvallertidning från personalrummet. Lyx! Nu ligger jag och väntar på läkaren. Mina föräldrar är hos Bliss. Dom är världens bästa! Tack för ni ställer upp! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0