Två av mina favorit-tjejer på besök


Cattie och Filippa kom och hälsade hos mig i torsdags.
Filippa bara älskade Bliss & den andra vovven. Tror den heter Chiba. Vet inte ens om det är rättstavs. Skitsamma, Filippa älskade båda två i vilket fall som helst.
Bliss tyckte det var skoj att ha Filippa här, men när jag pratade med henne så kom Bliss rusandes och var nog lite sotis.
Hon är ju van att vara här själv med mig.

Vi hade en trevlig kväll som alltid är det lika trevligt varje gång dom kommer ♥

Bjussar på lite foto sen torsdagen:



Cattie & Filippa sitter och myser i gräset tills....

Bliss kommer och hoppar på Cattie..

och Bliss tycker det år superskoj..


och Cattie skrattade lika mycket som mig

Bliss ska ha ett ben i sin korg..


Tog tid men efter ett tqag fick hon tag i benet hon letade efter

Filippa är verkligen en glad och lättsam tösabit

Såååå himla go
Snipp Snapp så var den dagen slut.

Kom snart igen mina sköna hönor ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0