Pentax WG-1 GPS

Har ansökt om att får vara testperson för en Pentax WG-1 GSP kamera.







  • 14 Megapixel CCD Sensor
  • Inbyggd GPS som ger Geo-Taggade bilder
  • Kan fästas överallt tank vare den unika karbinhaken
  • Vattentät ner till 10m, stötsäker vid 1.5m, köldsäker ner till -10°C
  • Tål upp till 100kg tryck
  • 5X Optisk Zoom med vidvinkel (motsv. 28-140mm i 35mm)
  • Filmar i HD, 1280x720, 30 bilder per sekund
  • Micro-HDMI utgång
  • 2.7" 16:9 wide LCD display med 230.00 punkter
  • 5 LED-dioder och ett stativ för makro-fotografering
  • Förbättrat Digitalt Mikroskop
  • Ansikts- Leénde- och Blinkigenkänning
  • ISO känslighet: 80 - 6400



  • Mer info om: Pentax WG-1 GPS

    Jag hoppas innerligen att jag blir en utav dom två bloggarna som får chansen.
    Hade varit guld värt.

    Jag hade kunnat gå ut i skogen, gå vilse och ändå kunna hitta tillbaka för den har gps =)
    Bada, simma med den utan att bry mig eller äntligen kunna vara ute iregnet och kunna fota utan att oroa sig över att kameran ska gå paj eller nåt.

    Säg vad jag inte hade kunnat göra om jag fått chansen...jag hade kunnat göra massor!!!

    Jag hade verkligen blivit KANONSUPEDUPERMEGAJÄTTEGLAD om jag blivit uttagen.

    Håll tummarna att det blir JAG =)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0