William

Cattie, min bästa vän, berättade att hennes son William, mitt gudbarn, skulle spela match med sitt lag i Ljungbyhed.
Då jag själv var i Ljungbyhed för att träna med Bliss så passade vi att köra dit efter träningen.

När jag kom dit så såg jag dock inte honom så jag fick fråga tränaren vilket lag det var som skulle spela, men det var Willes lag. 
Han var dock sen med Allan kom med honom precis när matchen skulle börja.

LIF gjorde iofs det första målet men ÄIF kom igen i andra halvlek och gjorde två mål.
Gissa vem som var målskytten??? Precis WILLE!!!

Kan säga att jag var/är VÄRLDENS STOLTASTE GUDMOR =)
Shit så duktig han var.

Är så glad att jag åkte dit och kollade på dom. Kände dock mig som en förrädare när jag stod och hejade på ÄIF när jag spelade i LIF när jag växte upp och att det var vänner som hejade på hemmalaget.
Dom var duktiga båda två, men jag är glad att det var ÄIF som vann =)

William är nr 8!!!



Älskar dig mitt fina gudbarn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0