Ogillar

Hatar att må såhär.
Varit hes från och till sen nästan 2 v tillbaka. Blev förkyld, men det kändes inte så farligt. Åkte ner till min syster som blev dunderförkyld. Tror vi smittade varandra och nu känner jag mig inte alls fit för fight.
Man ska ine gå och tänka på det som varit men när jag hade lungsäcksinflammation, så var det det värsta jag varit med om och det är INGET jag vill ha igen, men nu har jag rätt så ont på båda sidorna vid utandning och när jag snackar så jag tänker om jag kanske skulle ta en lite tur till läkaren imorgon och kolla upp det innan det kanske gå för långt om det nu skulle var något.
Jag tänker: Bättre en gång för mycket än för lite! 
Feber har jag med men det är rätt vanlig när man har inflammation i kroppen men det är klart att detta hjälpte till lite.

Hoppas på att må superduperskitasåmycket bättre när jag vaknar imorgon faktiskt. Positiva tankar ska man ha...Så det så!

Nu ska jag bädda ner min arma kropp och sova dunderskönt!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0