OMG

Vet inte hur jag hittade denna länken, men nu ångrar jag lite att jag kollade men samtidigt så är jag glad att jag gjorde det för jag visste verkligen inte att fostren är så utvecklade i tidigt stadie. 

Jo nu kom jag på jag skulle läsa om aborterade "valpar" och tryckte vidare på denna länken om handlar om aborterande foster i tidigt stadie.

Detta är ingen länk för dom svagsinta.

Väldigt starka bilder!!!!

Tänk efter om du verkligen vill se detta! Ni ser bilderna på högersidan.

Ni kanske tycker jag är sjuk som lägger ut en sån här sida, men idag så gör nog många unga tjejer/kvinnor abort 
ser det som en utväg och det är verkligen fel!!!
Man måste verkligen tänka efter före innan man har oskyddat sex. Det kan leda till en graviditet i i vissa fall en oönskad sådan!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag väljer att inte titta på bilderna...Hjärtat hos ett foster slår redan i vecka 5 ganska precis i samma veva som kvinnan upptäcker att hon är gravid. Det är fantastiskt tycker jag.

2012-04-15 @ 21:31:38
Postat av: Anneli

Det gjorde du rätt i!

Själv drömde jag just om dessa bilder i natt.



Ja det är verkligen fantastiskt. Är dock glad att jag kollade för nu vet jag ju verkligen att det verkligen är ett liv i ett mycket tidigt stadie!

2012-04-16 @ 12:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0