Fy för ända...

..in i helskotta så ont jag har i mitt huvud ner i högra axlen. Detta är tredje dagen och jag har provat migräntablett då jag trott det varit det. Funkar ej.
Avslappning på axlar och nacke! Funkar ej!
Fick healing i söndags så det kan vara en rejäl utresning pga av den.
Igår var det relativt ok, men idag gör det ont!

Ikväll ska jag på föreläsning av Björn Hellqvist. Läste han bok för en tid sen, så det ska bli intressant att höra hans föreläsning.
Det är jag och Lina som ska åka in tillsammans!

Efterdet kommer Zacke-Backe till mig och Bliss. Vi ska låna honom lite. Länge sen han var här.
Bliss kommer bli överlycklig och bli helt galen när hon ser honom.
Nu ligger hon och myser i hallen och gör itne många knop.
 

Nu fixar jag inte att sitta här mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0