Kallt satan

Planen var att vi skulle till flygmuseumet, men vi kom inte långt alls. Vi bestämde oss för att leka på lekplatsen med barnen istället. Där var vi inte långdragna för det var kallt som fan.
Vinden var verkligen kall. Pallra oss hem istället och lekte =)
Detta var minsann roligt att bygga. Jag lekte mer än dom för dom käkade rismojset istället..haha

Åkte därifrån kl 18 och kom hem 19.30. Fick vänta på stationen i Ängelholm i 1h. När klockan var 19 så kom dom och slängde ut oss för dom skulle stänga den. Helvete som jag frös innan bussen TROTS jag var ordentligt påpälsad. Hädanefter ska jag ha termobrax med mig vart jag än ska för frysa är fan inte nice.
Kroppen bråkar också i denna kylan, så det var icke roligt nånstans. Kunde verkligen hålla mig för skratt!

Grannen var ute med Bliss och hans familj en lång runda i skogen. Trodde det gått bra men icke. Här snackar vi trots-Bliss delux.
Tydligen lyssnade hon inte när han bad henne stanna och hon for iväg. Det är väl ett litet ok i skogen där hon inte kommer så långt, men hon hade inte stannat när dom kommit till vägen så han hade fått pinna i fatt henne. JÄVLA HUND!
Han gjorde rätt i att tillrättavisa henne, verkligen!
Frågade mina föräldrar och hon sticker aldrig från dom heller. Hon såg väl sin chans!
Jag måste verkligen börja träna med henne!

När jag kom hem smet jag inte på pizzerian och beställde mat - kebabtalltik. Mums! Kan tala om att där var det riktigt varmt och gott att komma in. Inte så konstig med den ugnen =)
Orkade dock inte äta upp den så Bliss fick äta kebabköttet som blev över.

Nu ska jag in och sätta mig i en varm dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0