Nu är jag minsann glader =)

Var på ett ruskigt humör innan när jag kom hem. Svinasåkallt ute (det blåser som fan) och jag frös trots jag pälsat på mig.
När jag vaknade i morse så skickade jag sms till han som sköter fastigheterna nu är hyresvärden är på semester, om han kunde öka värmen då det var ruskigt kyligt. 
Han kom och fixade.
Jag åker iväg och kommer när jag kommer hem så är det fan i mej mindre grader än när jag åkte så jag messade honom igen och han skickar ett sms tillbaka och jag blir tokig. Ringer upp honom och frågar varför han är så nosig.
Kunde fan inte hålla mig och han säger att han hade varit där igen och kunde ju fråga min kompis XXX. Jag höjer rösten och säger att jag precis kommit hem och att jag är fan inte kompis med XXX. Tror du jag går och frågar alla grannarna när jag kommer hem om du varit här igen?
Hahaha...Jag jag tänkte att jag kan också sätta emot. 
Nu håller det på att öka upp så jag får vara nöjd =)

Hade fått mail innan och jag blev glad för det handlade om Bliss valpar och nu har jag fått namn och telefonummer till alla utom en, men det löser sig.
Ska försöka får ihop en valpträff när det blir varmare väder. Hade varit riktigt skoj!
Tror dock inte Melvin eller Clark Kent som han heter kan komma. Han bor ju i Stockholm.


Gossarna 1 dag gamla ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0