Onsdag

Idag har det inte blivit många knop. Har så förbannat ont i mina knä. Trots knäskydd så gör det förbannat ont. Kanske dags att besöka en ortoped.


Har kollat film, läst bok, varit ute med min lilla plupp, Bliss. 
Hon är helt "galen" och tror att hon bestämmer. Jag går åt ett håll, hon går åt andra.
Jag stannar för hon drar som fan och inväntar att hon ska titta på mig. Hon glor på alla andra håll än mitt.
Tyvärr har jag inte ork att ta tag i min viljestarka hund nu, men snart ska jag träna henne så hon fattar vem som är ledaren..haha.. Antar att jag skämt bort henne för mycket.
Kan tala om att man smälter kanska snabbt när hon står och tittar på en med sina fina bruna ögon.




Skulle få henne att hålla bollen själv för att det skulle se roligt ut, men hon var så busg så hon hade minsann inte tid att hålla bollen still i munnen. Min älskade galenpanna <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0