Torsdag

Gud så tråkigt det är att gå och vänta på att få börja jobba. Om jag fått bestämma så hade jag önskat att det var måndag idag, men jag får snällt vänta.

Idag har vi inte gjort många knop. 
Fröst var vi borta hos Stampe och gav honom mat och vatten. Vidare till bibbla för att hämta en ny bok som jag lånat. "Jag njuter så länge det varar" av Martin Ståhl som är född med en ärftlig, ovanlig och dödlig immunbristsjukdom som bara drabbar pojkar.
Wiskott Aldrich Syndrome heter sjukdomen.
Har precis börjat läsa den så jag har itne kommit så långt.
Annars har vi mest varit inne slappat, jag har läst. Bliss har mest sovit eller haft busfnatt =)


Busposition 

Mattes innedojja - attack

Den smakade mums

Nu är jag mest bara söt <3


Roligt vi har det matte =)

Nu ska jag inta soffan och bara slappa och glotta på tv. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0