Glömde visst!

Har helt glömt bort att skriva här inne. Har tänkt att jag skulle göra det, men glömde det lika snabbt.

I tisdags var jag och jobbade och det var lika kul som förra gången. Barnen ger en verkligen en massa glädje. 
Har faktiskt inte en susning vad jag gjorde sen.

I onsdags passade jag Milo & Lova en runda. Det blev pyssel, klapp och sång.


Satte mig i soffan och skulle mysa med Milo. Det tog inte många sekunder innan han somnade. Sen kom Lova och myste ner sig och hon somnar hon också..haha..Det var lätt som en plätt att passa sovande barn =)


I torsdags var Lova och Lina här på en snabbfika, annars så var jag bara hemma och slappade.

Igår var jag hos Cattie, Wille & Vanessa och hade det mys. Hon bjöd på middag, hemmagjord pizza, som var grymt god.
Som vanligt blev det massa skratt och stoj =)

Idag har jag även varit hos dom och lilla Filippa var också hemma så.


Min fina gusdson ♥


Söta, söta Vanessa alias min Sessa  ♥

Lilla Filippa som börjar blir en stor tjej som pratar som bara den  ♥

William klädde ut sig till Wilma =)


Hahaha, så jävla rolig. Han ville ha airliner..haha..Eyeliner menade han. Jäkla pajas1 Älskar honom!
 
Eranda kom och hälsade på en runda. Härlig tjej!

Nu ska jag minsann sätta mig i soffan under en gosig filt och kolla på Robin´s!

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0