Helgen!

Fredagen började med att jag hämtade mina föräldrar som varit i Egypten i 8 dagar. Bruna som bara den var dom =)
Åkte hem till mig och hundarna blev överlyckliga. 

Åkte med till Spången och på eftermiddagen åkte jag och hälsade på min vän Nettan och hennes familj.
Dom har flyttat från Ljungbyhed till ett stort hus. Jättefint!
Dom även fått en nykomling i familjen.
En liten Novalie:
Hon föddes den 27 februari, kl 19:35.
En riktigt liten goding som gör som alla andra nyfödda barn, äter och sover =)

Jag skulle bara dit en snabbis, men det blev ett x antal timmar. Riktigt trevligt var det.
Det blev fika och massa, massa snack. Länge sen vi sågs.


En trött Novalie


Elvis & Destiny ska hjälpa pappa med diskmaskinen


En busig Elvis =)


Nicole alltid med ett leende på läpparna ♥


Novalie bodde i min famn typ hela kvällen


Fnittermaja och goa Dino, min nya bästis


En svårflirtad Elvis. Han ville inte le på ett enda kort


En vaken Novalie ♥



En övertrött och fnittrig Destiny hos mamma


Sötnöt


Elvis & Destiny och lille, lille Dino sover gott i soffan

På lördagen åkte jag och mamma till Munka och städade min lya, då jag skulle ha gäster dagen efter och sen skulle vi hämta Theo hos min bror.
På vägen hem igen åkte vi inom Monica. Fick min födelsedagspresent och jag blev jätteglad.
Fick ett jättefin armband: 

Tack min fina vän. 

Jag, mamma och Theo åkte till Min farbror då vi skulle fira Markus som skulle fylla 18 år, vilket han gör idag den 11 mars: Grattis Markus =)

Redo för kalas

Fick jättegod mat och tårta som vanligt. Har dock inte firat honom på 2 år för jag har firat lilla Lova här i Munka, men nu när han fyllde 18 så kände jag att det är dags igen.
Jag & Theo kollade på Mellon. Tyckte att rätt låt vann. 
Robin är jätteduktigt och den glädje han förmedlar när han sjunger är grym!

Hela söndagen låg jag i en grym, jävla migrän från helvetet. Fick inte i mig en droppe förrän det kom upp igen. Ulrik Galla var på beök delux och han var inte välkommen ett smack.
Är glad att jag bara får dom extrema anfallen 1-2 gånger om år, men det är förbannat jobbig när inget hjälper.
Tror jag får prata med läkaren om sprutor för att se om dom funkar när det är så jobbigt.
Fattar inte hur man kan sova så mycket. La mig vid 23.30 och gick upp en sväng på söndagen och var uppe 1.5h för att sen sova tills i morse kl 9.

Nu är jag iaf hemma igen. Egentligen skulle jag hem i lördags efter kalaset, men det blev ändrade planer då jag & mamma skulle på storseans och Theo skulle lämnas vid tåget.
Dock blev det inte nåt utav det.
Storseansen hade varit skitbra och jag är så ledsen att jag missade den, men det får bli en annan gång.

Nu ska jag sätta mig i soffan och glotta på tv:n!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0