Kurs

Skrev för ett tag sen att jag ansökt om att få vara med på en kurs i Kungälv.
Fick svar idag att jag var varmt välkommen!
Ska blir roligt att träffa lite folk i samma sits som jag. Kommer bli riktigt nice.

Pollen säsongen är igång duktigt känner jag.
Rätt skumt, jag blir tokdålig VARJE säsong, men enligt allergiproverna så är jag inte allergisk mot pollen. Ändå får jag ta 1-2 sprutor/säsong, allergitabletter, ögondroppar och nässpray.
Ovanpå det så har jag astma med så det blir skitbra varje vår/sommar!
Shit the same, jag överlever som tur är!

Nu ska jag släcka ner för idag.
Snart Grey´s Anatomy, sen blir det natti natti för denna ladyn.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0