Kvällen

Jisses som jag deckade efter kvällmaten.
Satt där nere och bara kände hur jag blev ledsen. Jag fick verkligen kämpa för att inte börja lipa där nere.
Kände mig tok-ensam.
Ringde och pratade med mamma. Var riktigt jobbig att känna så, men nu är det bra igen.

Har sovit i nästan 2 h.
Varit nere och hämtat kvällsfika som jag åt på mitt rum.

Nu ligger jag i min säng som är riktigt skön, myser under filten, datan i knät och kollar på tv samtidigt.

Kan berätta att mitt rum består av:
Tv
skrivbord
garderob
hall
förtölj
sängen så klart
bord sidanom sängen med radion & grjeor
stor toalett med dusch.

Ska ta lite foto sen när jag har orken.

Tänkte att jag skulle ut o promenixa här omkring i morgon. Här är riktigt fint.
Ni kan kolla på www.spenshult.se

NU ska jag ägna mig åt vännerna.

Puss, god natt

Kommentarer
Postat av: Bettan

Förstår att det kan kännas ensamt men om ett par dagar kommer du ha så många nya vänner att du inte kommer att ha tid med oss bloggare;)

Jag kan ju prova att sända dig till mina föräldrar, kanske skulle göra susen;)

Jag hade räknat fel på antal barn, dom var tolv stycken, skäms en smula att jag missade en. Sju barn har vi själva och sedan är det några kompisar till ena sonen som har lan här i några dagar och sedan en pojkvän. Här är det storkok;)

Kram

2009-04-16 @ 06:30:48
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jisses Amilia!

Ja snacka om större än storkok. Fast är man van vid många omkring sig så vänjer man nog sig.

Själv hade jag nog fått frispel,haha.

2009-04-16 @ 09:15:34
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0