Måndag

Körde till Klippan och träffade mamma där vid 13-tiden.
Vi fikade och sen körde jag vidare hem till pappa.

Vid kvart i tre så körde vi mot kyrkogården. Mötte upp mina farbröder, min kusin och Lotte.
Idag hade vi farmors urnsättning.
Kändes helt okej. Skönt att veta vart hon är nu. Alltså jag menar att hon verkligen kommit på plats nu.
Det var fint.

Efteråt åkte vi alla hem till Spången för en snabbfika och då menar jag verkligen en snabbfika, tog inte det tog merän 5 minuter.

Vidare till badhuset, jag & pappa. Mötte upp mamma. Ångbastade, plaskade i varmvatten bassängen.
Sen såg jag en riktig goding =)
Fin var han!
Sen bastade vi vanlig bastu med.

Nu hemma igen, duktigt seg i knoppen.
Tror att det blir en tidigt kväll.

Detta var min dag idag.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du skulle ha lossats drunkna så att godingen räddade dig och du kunde fått varit i hans famn när han kysste dig ju;)

2009-04-06 @ 20:50:37
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag tror han var förlovad.

Men vi hade minsann ögonkontakt i bassängen och sen satt vi ju sidan om varandra i ångbastun. Inte illa det bara,haha

2009-04-06 @ 21:29:26
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy dig Anneli han var ju bara barnet,22 kanske

2009-04-06 @ 22:07:11
Postat av: Anneli

Men det spelar väl ingen roll hur gammal han är. Han var ju fin OCH man får lov att titta. Du tyckte ju den andra va fin ,haha.

Sen tror jag att han va äldre. Jag fick ju höra härom dagen att jag såg ut som 22.

2009-04-07 @ 12:59:24
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0