På schemat idag

  9:30  Bassäng träning
11:00 Arbetsterapin
13:00 Sjukgymnastik

Sen är jag fri.
Får se vad jag ska göra sen.
Finns tydligen minigolfbana här. Kan ju bli kul =)

Här är hur mitt rum ser ut och utsikten från fönstret. Håll till godo =)















Måste berätta om frullen. Kan säga att där var att välja på. Ägg, yoggi, filmjölk, proviva i olika smaker, ägg lös/hårdkokt, 4-5 olika bröd, 3-4 olika knäcke, massa olika pålägg, kaffe, te, oboy och massa olika frukter. Mumma!

Det var allt från mitt rum för tillfället.
Nu ska jag gå och plaska lite.

Köss

Kommentarer
Postat av: Sabina

hej gumman va fint du bor nu...hoppas verkligen dom hittar va som e fel.. o du d e bara o ringa om d e nåt om du e ensam eller nåt..jag svarar alltid förutom om jag inte hör..=) puss

2009-04-16 @ 09:48:57
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: moster

Tack för dom foton

2009-04-16 @ 10:47:02
Postat av: loppan

Ja där skulle man vara,med så mycket till frukost gud vad man blir sugen.Du kanske rullar när du kommer hem med så mycket god mat. ha det gottttttttttt kram

2009-04-16 @ 15:51:11
Postat av: Anneli

Sabina: Ja här är fint. Vi får väl se vad dom kommer fram till. Egentligen är det skitsamma vad d e för fel, bara jag får rätt mediciner så slipper ha så ont.



Moster: Kommer fler strax



Mamma: Jo,jag har oxå sagt det. Det gäller ju bara att inte äta så mkt av allt det goda.

2009-04-16 @ 16:06:07
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: loppan

jAG TROR INTE DET ÄR NÅGON FARA, DU FÅR JU RÖRA PÅ DIG RÄTT SÅ MYCKET, ELLER

2009-04-16 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0