Påskafton

Idag har jag suttit ute och ätit frukost och läst tidningen. Hur mysigt som helst, men det har varit lite kyligare idag. Det har blåst.

Snick snackat lite med Tess. Vi gick och shoppade på the big Munka Allköp =)
Dra på trissor, när jag är på väg ut så möter jag min kusin mamma och Göte.
Jag har bott här sen november-06 och har träffat Lisbeth en enda gång.
Det var riktigt kul att träffa dom. Tycker så mycket om dom =)
Vi pratade lite snabbt.

När jag kom hem så gick jag ut i solen igen med en bok och en filt som jag packade in mig i. Läste lite sen slappade jag en stund.

Kollade film, The Reader. En sådär film. Den var bra, men inte mer typ.

        
Jisses så stor den blev och när jag tog miniatyr så såg man knappt den, haha!

Mamma & pappa har nästan alldeles nyss varit här en sväng och hälsat på. Alltid trevligt! För en gång skulle hade pappa inte myror i brallan och satt ner =)

  


                                                                             

ÄLSKAR ER SÅ HIMLA MYCKET♥♥♥

Deklarerat har jag också gjort. Jag får tillbaka en enorm förmögenhet så jag tror det blir en resa, tur och retur Malmö. Det är knappt det räcker dit bara, så mycket får jag, haha!

Min påskmiddag idag består av ris med lax. Ovanligt!
Sen blir det Robinson och chibbar, som jag redan har nallat på.
Salt & vinäger, mumma!

Kan ju berätta att jag mår MYCKET bättre idag!!! Ibland behövs så lite för att göra en glad =)
Tack Linn, Mamma och Pappa ♥♥♥
Man kan ju ha sina svackor. En del är större och andra mindre. Blir ju inte bättre för folk ska påpeka och ha sig heller.
Men nu är nog min borta =)
Det tackar vi för!!!

Tror det blir en film till!

Puss

Glad Påsk igen!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag blir glad att höra att du mår bättre.

Så en fortsatt trevlig helg.

Kram

2009-04-11 @ 20:33:26
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack sjäv! Puss

2009-04-11 @ 22:28:25
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0