Sådär ja

Var hos tant doktorn. Fick en ny spruta i baken.
Hos lyssnade på lungorna och trodde att där kunde vara lite vätska i lungorna. Hon dock inte skicka mig på röngten i och med jag snart ska bli inlagd på Spenshult. Dom kommer ju göra precis allt där uppe.
Skulle hostan och andningen bli värre så skulle jag åka in, men jag tror inte det behövs.

Annars så trotsade jag allergin i massor och började vårstäda min uteplats, vilket jag får sota för nu.
Gjorde rent bordet, stolarna, matvagnen (eller vad det nu är), tvättade vaxduken, rengjorde min förvarningsbox, klippte ner blommorna så dom nya skotten kan komma upp.
Efter det gick jag in och dammsugade. 
Allt ska göras på en och samma gång, så man inte kan röra sig sen «skrattar»

Den enda som fattas nu är plantering av blommor. Men det får vänta ett lite tag till.
Sen jädrans kommer jag har Munkas finaste blomsterland, haha.

Nu ska det duschas sig lite, sen slängas i soffan och checka dumburken.

Ha en underbart fortsatt fredag, people ♥


Kommentarer
Postat av: Bettan

Det lät härligt att fixa iordning uteplatsen, kanske blir så här i helgen. Lite blommor köpte jag som måste placeras ut iallafall.

Kram

2009-04-03 @ 19:54:51
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Micke

Ta det lugnt min vän, tid finns.

Hobbyfotograf är jag bara, men har några år av det.

Sköt dej o må väl.

2009-04-03 @ 20:55:28
URL: http://p
Postat av: Anneli

Bettan: Ja faktiskt. Kollade precis ut och där va så fint så fint så.

Du kan ju komma hit med dina blommor du köpt, plantera lite hos mig så bjuder jag på kaffe/te och kladdkaka. DEAL? Kram



Micke:Jo, jag vet,men sån är jag. Allt ska göras på en o samma gång.

Hobbyfotograf med helt underbara fotografier iaf=)

Må Väl, du med//Kram

2009-04-03 @ 22:05:46
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0