Tisdag

Vet inte om dom försöker ta livet av mig med deras värktabletter,haha, men jisses vilka sjuka grejor.
Vaknade klockan tre inatt att jag hade skitont. Hade tagit värktablett innan jag la mig och sen fick jag ta en till då jag vaknade.
Kan ju tala om att när jag vaknade vid halv sju i morse så var jag inte vanliga Anneli.
Skyhög, ont som fan och migrän på det. Småsnackade med Ulrik efter sköterksan gått. Jodå jag ringde på klockan idag och fick ingen blåsning idag. Fast det var inte hon den dinga som jobbade.
Skulle på röntgen en stund innan åtta så jag tog mig ner där, men efter 3 plåtar så trodde jag skulle prata med Ulrik, gick in på toa, men fick gå tillbaka in på röntgen snabbt igen då jag höll på att svimma.
Riktigt otäck var det.
Kallsvettades massor och hela världen snurrade.
Dom fick ringa efter en sköterska  från min avdelning som kom och hämtade mig i rullstol.
Hon hjälpte mig hem till rummet och sen kom hon med dricka till mig.
Där låg jag i 3-4 timmar.

Gick ner och åt lite mat.
Var på värmebehandling. Hon som hade hand om mig där sa typ att jag såg helt eländig ut.
När det var klart så tänkte jag att dom skulle få ta dom sista plåtarna på röntgen, men där sa dom att jag såg vimsig ut och tyckte det var bättre om jag gick och vilade.

Gick till sköterskan som såg till att jag fick träffa läkaren. Ytterligare byte av värktablett, så nu har jag fått en ny. Har inte tagit den än för jag vågar fan inte. Tänk om jag blir lika hög igen.
Fick även en kortisonspruta i axlen då den var rätt så inflammerad.
Ska även får komma till en kirug ang min handled. Kan ev bli operation. Får se.

Var ute och gick slingan innan på 1 km. Var skönt att få lite frisk luft efter har varit skevo- Anneli så pass länge.
Tog lite kort och sen satt jag nere vid golfbana då där var flera stycken som spelade.

Har precis varit och ätit kvällsfika med Jessica & Gunilla. Härliga tjejer =) Vi skrattar mest hela tiden.
Vi ska till Ullared i morgon en sväng efter vi slutat våra behandlingar.

Gunilla bor ca 10 min bilfärd till Folkhögskolan där jag ska på kurs i Kungälv, så hon ska komma och hälsa på mig när jag ska dit. Ska vara där mellan den 12-17 maj.
Skoj att hon kommer och hälsar på =)

Nu är det 18 h sen jag tog min värktablett och jag känner mig fortfarande inte som jag ska. Har nog förgiftat kroppen de lux.
Tror inte jag kommer ta någon mer värktablett även om det är en ny sort som jag tagit innan.
Jag vill vara helt klart i knoppen så jag kan vara med på dom olika behandlingarna jag har på mitt schema.

Men så som jag tog i förra gången jag var på sjukgymnastiken ska jag inte göra igen.

Nu ska jag slänga mig i min underbart sköna säng och kolla tv.

Fridens Liljor ♥

Körsbärsträden utanför






Från min skogspromenad








Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på dig! hoppas nu mår bättre nu,skulle jag bara säga att det var jättefina bilder.Ha det så bra nu ta det lungt, nu lysna på din kropp.

2009-04-21 @ 20:11:36
Postat av: Anneli

Tack så mkt!

Jo jag börjar må bättre nu,men än är jag inte vanliga Anneli.

Läkaren säger också till mig hela tiden att lyssna på kroppen och ta d lugnt.

Puss puss

2009-04-21 @ 20:19:48
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Wilma

Puss på Dig fina du <3

2009-04-21 @ 21:54:24
Postat av: moster

Krya på dig , fina bilder du tagit,

Vad gör dom med dig ,jag tycker att du mår mest skit, jag trode att dom skulle göra dig friskare

puss o kram

2009-04-21 @ 23:48:21
Postat av: Anneli

MOster: DOm ger mig värtktabletter med morfin lr morfinliknande ämne i och det tål jag icke.

P&K

2009-04-22 @ 09:16:29
Postat av: Anneli

Wilma: <3

2009-04-22 @ 09:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0