Torsdagen

Som jag skrev innan så har jag haft bassäng träning idag. Jag tror tillsammans med träning & avslappningen så tog det hela ca 7 min. Max 10 minuter.
Ska ha detta varje dag, så man ökar ju hela tiden, men man gör ju bara hur mycket kroppen orkar och klarar av.

Sen var jag hos sjukgymnasten. Då blev jag arg, ledsen och besviken på mig själv för jag ej pallade av att göra så mycket som jag skulle vilja. För det gjorde så jävla ont. Samma här ju, kan ju inte göra något där det verkligen tar emot och gör ont.
Men det kommer gå bättre ju längre tiden går.

Har suttit där nere och flabbat med tjejen som jag träffade i Halmstad. Gunilla tror jag faktiskt hon heter. Hon är ett år yngre än mig.
Vi har rätt skoj ihop.

Nu ligger jag i bingen, kollar tv och nördar mig lite.
Var precis nere på avdelningen och sa till igen om att den ena lampan fungerar icke.
Kunde ringt på klockan ist för att gå hela den vägen ner. Men så är man som så att man ska inte var till besvär.

Nä nu ska jag sluta nörda mig och kolla tv.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0